17 Ağustos 2012 Cuma

Ben Sana Doyamadım*


Hoşçakal sevgili Ramazan;
Ben sana doyamadım bu sefer…
Seni istediğim gibi ağırlayamadım.
Bunu saymam yine bekliyorum…
Gelecek yıl gel yine bereketinle…
Geldiğinde ben burada olayım…
Kuzucuklarım, kıymetlim,
Annem, babam, kardeşlerim…
Dostlarım, tüm sevdiklerim,
Vatanım, milletim sağ salim olsun…
Başımın üstünde damım, soframda huzurum,
Ağzımda tadım olsun…
Ben sana hiç doyamadım bu sefer…
Gelecek yıl gel yine bereketinle…
Aklıma sükûn, ruhuma huzur getir gelirken,

Aileme sağlık,
Kazancıma bolluk,
Vatanıma birlik,
Toprağıma rahmet getir…

Geldiğinde ben burada olayım…
Kusurlarımı azaltayım,
Yüzümü ağartayım,
Yükümü boşaltayım…
Ellerin kolların dolu gelirsin sen,
Seni kapılarda karşılayayım…

Şimdilik güle güle git.
Ama yine gel…
Geldiğinde ben burada olayım…

* www.bursalianneler.com adresinde 11.10.2007 tarihinde yayınlanan yazım. O yılın arşivi kalktığı için tekrar paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...