7 Temmuz 2009 Salı

2009'un İlk Yarısında Bak Ben Neler Okudum :)


















1- Ana / Pearl S.Buck

2- Ana / Maksim Gorki

3- Çocukluğumun Ak Saçları / Billur C. Yılmazyiğit

4- Çizgili Pijamalı Çocuk / John Boyne

5- Beni Anlayın / Ercan Nar

6- Aşk Risalesi / İbn Sina

7- Suskunlar / İhsan Oktay Anar

8- Çocuğumu Nasıl Yönlendirebilirim / Ahmet Maraşlı

9- Kadın Psikolojisi / Nevzat Tarhan

10- Uçurtma Avcısı / Khaled Hosseini

11- Bin Muhteşem Güneş / Khaled Hosseini

12- Evlerin Işıkları Bir Bir Yanarken / İclal Aydın

13- BirİnciSöz / Senai Demirci

14- Söz Yangını / Senai Demirci

15- Ay Terapisi / Mustafa Ulusoy

16- Nietzsche ve Babaannem / Mustafa Ulusoy

17- Aynalar Koridorunda Aşk / Mustafa Ulusoy

18- Giderken Bana Bir Şeyler Söyle / Mustafa Ulusoy

19- Gün Akşamsızdır / Fatma Karabıyık Babarosoğlu

20- Kur'an Terapisi / Kubilay Aktaş

21- Kahve Molası / İskender Pala

22- Türk Kahvesi / Bursa Anadolu Lisesi-Öyküler

23- Hayy Aksi / Esra Elönü

24- Evlilik / Danielle Steel

25- Yitik Cennet / Sezai Karakoç

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler canim, paylaşımın için. Kitaplar çok güzel. Hepsinin yorumlarını bekliyorum blogunda.

Betül dedi ki...

Kitaplarım guzeldir sağolsunlar :))) Fırsatım oldukça ekleyeceğim bloguma inşaallah...

Sanem dedi ki...

Güzel bir paylaşım olmuş. Bu arada, header'a bayıldım. :))

Betül dedi ki...

Teşekkürler :) Header'ı beğenmenize ayrıca sevindim, kendi mamülümdür :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...