29 Ekim 2016 Cumartesi

KATAKOFTİ



  • Yazar: Gökdemir İhsan
  • Yayınevi: Dergah
  • Sayfa Sayısı : 75
  • Basım Yılı : Ekim 2016


"Efendice bir hikâye yazmak varken neden bir bulmaca bıraksın ki aklı başında biri? Sen misin aklı başında olan? Güzel bir rüya görüyorsun: Ben bir hüsn-ü kuruntudur! Yanlış anlama sakın: Güzellik kuruntuda değil, sende.
Muamma da yok, şifre de. Hiç kafanı karıştırmaya çalışma. Akıl kârı değil: Dünya benim tasarımımmış. Olacak iş değil!
Ama bulmacanın bir şifre içermesi gerekiyordu, hem okudun hemi yazdın.
İstiareyi de remzi de boşver!"
(Tanıtım Bülteninden)





Kitaplığımın kıymetlilerindendir kendisi. Katakofti. Sekizli muamma hikaye... Benim elimdeki 2009 yılına ait ilk baskı. Şimdilerde Dergah Yayınları yeniden basmış, yüzüne renk gelmiş ama ilk baskı candır.


Kitabı okuyacak olanlara not: Bu cümleleri kuracak zeka, dil, muhayyile neden bende değil? Neden nedennn? demeyin. Mukadderat.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kitabı listeme yazdım ilk fırsatta okurum inşallah,sana özeniyorum Betül abla maşallah okuma aşkına hayranım azıcık banada bulaşsın fazla vakit bılamıuorum sen hangi aralarda okuyorsun.okumuyor deilim ama az buluyorum kendi okumamı😢Sırrı varmı?

Betül dedi ki...

Çok teşekkürler Saniyeciğim. Sır demek doğru olur mu bilmiyorum ama okusam da okuyamasam da mutfağımda, salonumda, yatağımın başında, arabamda, çantamda mutlaka bir kitabım vardır. Bulduğum boşluklarda 2 sayfa bile olsa okurum. Uykuyla da aram hoş değil, herkesi uyuttuktan sonra uzun uzun okumaları da çok severim.
Bu arada buraya her yorum gelişinde kendime söz veriyorum artık blogumla ilgileneceğime ama bir türlü o fırsatı bulamıyorum. Önermek, tanıtmak istediğim o kadar çok kitap birikti ki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...